Dersimiz Atatürk – Ben Seni Hiç Görmeden Sevdim – Burcu Güven

Ben seni hiç görmeden sevdim
Sesini hiç duymadan hissettim
Yokluğun belki de ilk hüznümdü
Atam sana kavuşmadan özledim

Varlığın dağ taş deniz ülkemde
Seninle yürürüz geleceğe
Çoktan göklere yükselsen de
Senin yerin kalbimizde

Unutulmaz bir destansın dillerde
Sönmeyen bir ışıksın sen ülkemde
Çoktan göklere yükselsen de
Senin yerin kalbimizde
Kalbimizde…

Çetin Bayramoğlu hakkında

Şairim , insanım.

Kasım 24, 2011 tarihinde VİDEO içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

